Tråkig måndag blev en rätt trevlig måndag :)

Började dagen med lite pluggande! Blev lunch på campuspizzerian med nathalie, amanda och Johanna! Väldigt trevligt :) Adam var med en stund också! Sen var jag hemma ett tag innan jag gick till Johanna för att hämta hem stolarna till korridoren som vi hade på nyår. Så jag och Johannas läpade de otympliga stolarna :P Tog en paus på vägen och pratade med Amanda genom fönstret! :)

Sen blev det fika på Java med brudarna på kvällen :) Skvallra lite, det vi är bäst på! :P Sen hem till amanda och äta liute onyttigt och kolla på gamla bilder och tv! En bra dag trots min jobbiga förkylning!

 Nathalie visar sig från sin bästa sida på lunchen ;)

 Johanna tar en paus utanför amanda :P

 Amanda tyckte det var lite kallt med öppet fönster :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0