Sweet Saturday!

Har vart duktig och städat mitt rum nu vilket verkligen behövdes! Hade tänlt göra det i början av veckan men då låste sig ju min rygg så har haft lite svårt att böja mig, och röra mig över huvud taget :P Men nu är det gjort i alla fall. Duktig Helén!

Om nån timme kommer Nathalie hem från Rickard, då ska hon lägga i nya slingor i mitt hår. Måste få bort den förskräckliga utväxten! Sen efter det så är det dags att göra oss iordning för partajj! Kommer nog bli grymt kul tror jag! Först till Brugger, rickards kompis, på förfest och sen blir det Satin :)

Nu måste jag göra mat! kan inte äta för sent för då sitter inte klänningen någe bra sen..haha

Have fun tonight! I will! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0