mer än en månad sen sist......

Okej, det har gått mer än en månad sen jag bloggade sist :P dåååååligt av mig! Finns tydligen några som vill läsa min blogg så jag får väl se till att börja skriva igen då ;) Tänker dock inte dra någon resumé över det som har hänt sen dess utan börjar om från och med nu helt enkelt!:)

Idag har jag suttit med min grupp hela dagen och jobbat med våran redovisning i konkurrensrätt imorgon! Skapligt svårt är det, men nu är det klart i alla fall, bara att redovisa det imorgon för Vladde. HJÄLP! haha

Så fort vi har redovisat måste vi börja med nästa arbete som ska redovisas på måndag, suck! och sen nästa fredag ska vi också redovisa ett arbete. Mycket sånt nu! Sen blir det lungt fram till tentan i alla fall!

Imorgon kväll ska jag och Amanda gå på förkvällen inför juristmässan som är på onsdag, vet inte riktigt vad som ska hända på kvällen men nån sorts debatt ska det vara som vi ska lyssna på iaf. Och så bjuder de på tilltugg och dryck, därför vi är där ;)

På Torsdag är det dags för klassfest :D Winter Barbeque! Kommer bli skitnice bara vädret håller sig fint tills dess! Sen på Lördag ska vi ut också, då är det Satins nya studentklubb som gäller! Hoppas det är bra där men det ska det tydligen vara.

ja det var väl allt för nu :P Får bli en update imorgon igen, har lovat mina kära klassisar att det ska skrivas varje dag nu! se hur länge det håller den här gången.

 Saknar att rida!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0