Freeeedag!

Äntligen helg igen :)

Precis haft seminarium i bolagsrätt! Det gick bra, var ganska soft :P Anders Lagerstedt är en sköning..haha

Ska packa och duscha och så nu! Måste till HM innan jag ska till tåget som går 14.56. Ska lämna tillbaka en kavaj som jag köpte igår. Köpte även en jättesöt klänning som jag tänkte behålla! Blir perfekt till semestern ;)

nehepp, blir väl ingen mer update fören efter helgen skulle jag tro! Have fun!

P&K




Fick en mini Joel Kinnaman av Amanda :P Dock är han ju inte lika snygg som han brukar på den här bilden!



Mandy med joel! haha




Den nya klänningen :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Klänningen var fin...)

2010-03-26 @ 14:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0