förvirrande

ja jag och Johanna försöker komma fram till vad vi ska välja för kurser till hösten och resten av utbildningen :P
Nu har jag iaf valt till hösten tror jag :P Blev den som står på studieplanen för "rekommenderad studiegång", vet inte vad den heter dock...haha och så ska jag iaf läsa kriminologi A som kvällskurs på halvfart! :) tror det är en kväll i veckan bara!

tror det kommer bli suuuuuuuuuuuuuuuuper!

sen hur resten av utbildningen kommer se ut har jag inte kommit fram till än :P

Nu längtar sängen efter mig!
God Natt!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Åh jag vill också läsa Kriminologi a!

2010-03-20 @ 13:40:14
URL: http://nathaliegullmets.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0