Dating in the dark!

Ligger i sängen och kollar på det...haha det är ju för kul att se deras reaktioner när de får se varandra sen :P

Idag har det vart plugg i skolan, visserligen blev det inte alltför mycket gjort men lite iaf :P Jag hade ont i huvet o var trött o de andra var också trötta! Imorgon är det föreläsning, Varumärken i praktiken med Thomas Silbersky. Blir säkert intressant :)

På torsdag blir det att plugga med gruppen och sen äta våfflor på Bara Vara :)

Fredag är det seminarium i bolagsrätt på morgonen och sen ska jag sätta mig på tåget mot metropolen Månkarbo ;) Ska spendera helgen hos Elin, min gamla sambo från gymnasiet :P På lördag ska jag på musikalen Hairspray i Sthlm med henne och hennes familj :)

Nu ska jag kolla på lite rederiet! Chiao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0