AJ!

Min rygg mår inge bra! Satte mig på min säng imorse med datorn och jag bara kände hur ryggen "låste" sig vid svanskotan. Ställde mig upp och sen kunde jag typ inte röra mig. Kunde bara gå små steg framåt och inte börja mig varken bakåt, framåt eller neråt. Nu kan jag sätta mig ner iaf om jag håller i nåt när jag gör det :P Gör dock ont hela tiden!

Vi hade redovisning av konkurrensrätten förut, själva redovisningen gick väl bra men sen hade vi missuppfattat en grej! men sånt som händer! skönt att ha deta vklarat bara :)

Ikväll ska jag och Amanda på förkvällen på kåren som är inför juristmässan som är imorgon! Det ska ju vara nån sorts debatt. Får se om det är någe kul :P

nej nu måste jag typ , försöka göra nåt åt min rygg kanske. och äta någon sorts mat!

Byeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0