The List

Namn: Helén Mariana Johansson

Kallas för: Hellan90 av "vissa", fråga inte varför!

Stjärntecken: Lejon

Höger eller vänsterhänt: Höööger

Piercingar: Ett hål i varje öra

Tatueringar: Funderar påt

Längd: 173,5 cm

Skostorlek: 38/39

Hårfärg: Blond

Fräknar: jaa, syns nästan bara på sommaren!

Motto: Live life like there´s no tomorrow!

Kär? Låt mig tänka......Nej

Önskar du att du bodde någon annanstans? Typ USA!

Tycker du att du är attraktiv? Inte jag som avgör...

Dricker du? Hur ska jag överleva utan att dricka? dö av törst?!

Röker du? nej

Vilket schampo använder du? Loreal

Vilken parfym använder du? Just nu en från surfar/klädmärket Hollister som jag köpte för några år sen i USA! Annars brukar det vara Armani/ city glam

Vad är du rädd för? göra mig själv illa :P

Gillar du att tvätta? Vem gillar det?

Gillar du berg- och dalbanor? Lööööööööööööv it!

Senaste…

Filmen du hyrde? Wallander- läckan

Filmen du köpte? hm, köper inte film så ofta...

Låten du hörde: Reklamen för Lipton te nyss på tv!

Låten du laddade ner? laddar inte ner! SPOTIFY!

Personen du ringde? Folktandvården, kanske inte räknas som en person dock..Annars är det Amanda!

Personen som ringde dig? Linn :)

TV-program du såg? Paradis Hotel <3

Person du tänkte på? Ska jag komma ihåg det?

Favorit…

Låt: Iris - Goo goo dolls, I don´t wanna miss a thing- aerosmith

Sak att göra: Plugga,plugga,plugga

Sport: Ridsport

Dryck: Vatten, dricker mest det. Men en kall Coca-Cola sitter ju aldrig fel ;)

Kläder: Leggings och tunika!

Film: Pearl harbour

Bil: Audi, Bmw eller en aston Martin kanske?!

Serie: True Blood är den nyaste favoriten...har många dock

Har du någonsin…

Gråtit över en pojke? japp

Gråtit över en flicka? Inte min grej

Ljugit för någon? Nej jag är bara bra på att inte säga allt ;)

Varit i slagsmål? Nej

Blivit arresterad? Nepp, hallå jag ska bli jurist! jag gör inget olagligt :P

Träffat någon från internet IRL? Jaaa

Antal…

Gånger du varit kär? 1

Gånger ditt hjärta brustit? En gång

Hjärtan brustet på grund av dig? Det har hänt

Tjejer du kysst? Not my thing...

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Umgås inte med nån längre men pratar väl med nån/några.

Gånger ditt namn varit med i tidningen? Ska jag hålla koll på alla gånger det har stått Helén i tidningen?

Senaste…

Boken du läste? Sophie Kinsella- En shopaholic får en syster!

Personen du fick e-mail av? mamma kanske? allt annat är bara företag o FB typ.

Personen du fick brev av? Får inga brev, men fick julkort av Elin om det räknas :P

Personen du fick sms av? Emma

Gången hela din familj åt middag tillsammans? Nån dag efter Jul skulle jag tro att det var

Saken du köpte? Mat!!!

Vad har du gjort idag? pluggat o storhandlat mat!

Brukar du svära mycket? Ja tyvärr

När stiger du upp på morgonen? så sent jag kan

Vad har du på dig? Mjukisar och en Ginatröja!

Vad ska du göra ikväll? Sova

Vad är du allergisk mot? Folk som inte är som jag vill att dom ska vara, nej jag är inte alls lättirriterad ;)

Var har du ont? fotknölen, knät och armbågen (har vart och åkt forsen i Gustavsvik)

Använder du hårspray? Bara om jag "fixar" håret, inte till vardags

Kan du stå på händer? kan säkert men för feg för att göra det :P

Håkan Hellström eller The Ark? HH

Salt eller socker? Salt

Gillar du ketchup? JA, funkar till det mesta ;)

Är du glad nu? Alltid :) nästan i alla fall!

Var du glad igår? Ja det tror jag, kommer inte ihåg avd jag gjorde....

Vad dansar du till? det som spelas

Stockholm är… ? Huvudstaden!

Göteborg är… ? Amandas hemort :)

Kan du sjunga? Klart jag kan, men kan inte garantera att publiken överlever!

Spaghetti eller makaroner? Beror på vad som är till!

Land du vill besöka? Australien och USA igen! O Thailand! ta mig till värmen :)

ja det var allt för denna gång :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0