Herregud

Idag har min fina klass haft tenta i 5 timmar vilket ger reultatet att alla är lite borta i huvudet! Detta visar sig väldigt bar när vi ska åka hem från Pizzakvällen hos Ivan. Vi åkte lite fel akn man säga. Hamnade på en skogsväg mot Arboga på nåt jävla vänster..haha men vi kom ju rätt till slut :) Till det hela hör att de körde fel på vägen till Ivan också, virrade runt i mer än en timme i örebro :P Men så kan det va ;)

Kvällen blev väldigt trevlig :) Mjukisbyxor, cola och pizza!

Och Ivan har typ världens sötaste hund! Tänkte smuggla med mig honom hem men han var lite för stor för att jag skulle undkomma med honom :P

Nu är Termin 1 avklarad, om tentan gick bra vill säga. Termin 2 startar på måndag!

Här kommer lite bilder från min telefon från den senaste tiden :)

 Doooris :)


 Suuuune :)


 Mitt fina pepparkakshus :)

 Nyår! Wihooo! Lyckad kväll!


 Dagen efter :P



Så här ser det ut när jag och Amanda går på bio :P


 En massa plugg i bibblan med brudarna inför tentan!


  Ivans hund :D sååå söt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0