hahahahhahah

Har inte så mycket att skriva om så det får bli en återberättelse!

Mathilda hittade en fin bild på mig :P Jag ska berätta historien bakom den! Det är ca 1 år sen. Vi var ett gäng tjejer som skulle till safiren här i K-holm, vi skulle på Arvingarna av nån jävla anledning?!?!? finns inte så mkt bättre här :P Under kvällens gång så kom vi på att vi skulle köra en drinktävling. Den som blir bjuden på mest vinner! Ingen bra idé så här i efterhand :P

Resultatet:

 
Ber om ursäkt för att ni får se halv min rumpa också :P

Ja det blev ju så att jag vann tävlingen efter 7 eller 8 drinkar/cider tror jag :P kommer inte riktigt ihåg!

Vi hade väldigt kul. Sen skulle jag sova hemma hos mathilda och vi började traska hem efter lite nattmat. Jag som i nyktert tillstånd är rädd för deras trappa varnar mathilda och säger: det är bäst att vi håller i oss!!
Jag med ett vattenglas i ena handen går typ 2 steg och sen säger det swisch så åker jag på sidan ner för resten av trappstegen. resultatet ovan! Kan tillägga att jag höll i glaset hela vägen ner, dock inte så mkt vatten kvar :P jag låg där nere och skrattade och grät samtidigt, trodde jag hade brutit sönder hela mig. kunde tillslut krypa in till mathildas säng och somna. något svårt att ta mig upp på morgonen :P

Ja vad gör man inte för att en kompis ska få sig ett gott skratt ;)

Bilden är tagen dagen efter. efter 1 vecka var det ännu större och typ svart. Hade kvar det i 1.5 mån och det gör fortf ont om jag trycker där på låret! Hade även blåmärken på revbenen som fick sig en rejäl smäll också! men det är sånt som händer ;)

Svårt att få det att låte lika kul som det faktiskt var. Jag hade skitont men jag kunde inte sluta skratta för det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0