Bibblan...

Sitter i bibblan och pluggar! Har vart riktigt duktig nu i några timmar :D Mina klassisar är också här nån stans men sitter själv för jag får INGET gjort när vi sitter alla tillsammans. Har gått igenom den underbara förvaltningsrättsboken en gång till! Den förstår man ju i alla fall vad det står för nåt.  Har även gått igenom det mesta i Statsrättsboken, den är dock inte lika rolig...Nergelius borde inte få skriva böcker! Han skriver bara om vad han tycker hela tiden och jag skiter fullständigt i vad han tycker. Nehepp, sluta vara negativ kanske?!

Tentan är på torsdag, känns som att jag är ute i god tid med pluggandet för en gång skull :P Känner mig inte stressad alls inför den här tentan!

Ikväll blir det lungt, titta på Let´s dance med Nathalie förmodligen! Och resten av helgen blir nog mest plugg skulle jag tro.

Nu ska jag gå hem och äta mat innan min mage börjar kurra så högt så den stör de andra i biblioteket :P

Sen till affärn med en film och efter det Gymmet! :D Dags att ta tag i livet igen ;)

 Vi är fullt normala, jag lovar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0