Amanda är seeeeeeeeeeeeeeeeeg

så jag hinner blogga lite innan hon kommer hit!

Väldigt dåligt med update på sista tiden :P jag skyller på tentan den här gången :P Och på Paradise Hotel, är det inte det svenska på tv så måste jag titta på det danska på tv6 play :P Det tar upp all min kvällstid! haha Nej jag har lovat att sluta titta på det, det förstör tydligen "mina vackra hjärnceller" ;) HAHA Det är väl bäst man slutar när man får en sån varning, eller?


Ja jag vet inte vad jag ska skriva om vad som hänt för jag komme rinte ihåg när jag skrev sist :P  Men det har väl mest vart plugg tror jag!

Och nu är jag igång emd träningen igen, SKÖNT! Det är konstigt att jag som verkligen inte tyckte om att träna förut är den som får släpa dit vissa av mina vänner nu! I´m stuck ;) Amanda till Johanna igår: Kan inte du bli frisk snart så Helén slutar tjata på mig om att gå till gymmet! HAHA stackars lilla amanda :P

Ska snart iväg till bibblan och plugga med brudarna och sen vid lunch ett aerobicspass och sen blir det bibblan igen för mer plugg! Tenta på Torsdag! Wohooo

nehepp nu kommer hon väl snart så blir mer bloggning senare kanske, med bilder!

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0