halsfluss

ja jag är sjuk :( men har fått penicillin så det sak nog bli bra snart! Förövrigt så sitter jag emd det jäkla helvetes PM som egentligen skulle in idag men vi fick tydligen lämna in det imorgon i alla fall. det värsta är att när jag vet att jag har en dag till på mig så segar jag och så får jag stressa sen imorrn..men det är väl så jag funkar :P Nje men jag har inte så mycket kvar men nu när jag sitter o läser boken för femtioelfte gången så hittar jag bara en massa saker som säger emot det jag skrivit...blir sååå trött då!

Håller på och tvättar...hade hur mycket tvätt som helst, kanske kan bero på att jag struntat i mina senaste 5?!  tvättider haha snart klart iaf :D

nej nu ska jag försöka skriva liiite till innan jag ska slappa!

Byeeeeeeeeeeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0