tidigt möte!

Ja jag hade möte kl 8 imorse vilket jag tycker är jättetidigt :P Hade möte med bankettgruppen inför juristmässan 2011! Vi skulle dessutom ta ett kort till hemsidan på gruppen så var bara att gå upp tidigt! men det gick ju det med :) bra att jag kommer upp så jag inte sover bort hela dagen...:P

Nu tänkte jag gå till affärn och handla lite mat o annat skit som ä'r slut. Har vart lite dåligt på matlagningsfronten sista tiden. Man tappar motivationen när köket ser ut som ett helvete men nu ser det lite bättre ut igen! Och är dessutom lite för lätt att ta sig till en restaurang här runt om på skolan.

dessutom är man inte sådär skitrik nu när man har köpt julklappar och sånt så bäst att vara lite duktig och hålla i pengarna :P

nehepp nu väntar amanda på att vi ska gå så bäst jag drar mig!

inget tentaresultat än....

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0