Nystart!

Fick för mig att jag ska börja blogga igen, får se hur länge det håller i sig denna gång! Tror jag bloggade senast i april eller nåt sånt :P

Just nu sitter jag och är lite nervös över att vi ska få vårat tentaresultat imorgon! ahhhhh! Har det inte gått bra kommer jag bli deppig! haha nej då får man väl ta nya tag :)

Helgen har vart bra! I fredags kom jag tillbaka till örebro efter att ha vart hemma i valla och i gävle hos syrran för att titta på nytillskottet Filippa! <3

Så när jag kom tillbaka kollade jag och brudarna på toni, rickard, saffran, peter mfl´s innebandymatch! Och efter det så blev det sen middag på donken :D Igår så var jag på stan en sväng med Toni och sen var vi på Stadium outlet där vi hittade en gigantisk sko i strl 52? riktiga elefantfötter! Och en sväng till mediamarkt där Toni investerade i nya CoD! :) sen på kvällen åt vi godis och spelade CoD :D och kollade på Bröderna Karlsson! Man blev sjukt stressad av filmen, de var ju tröga o gjorde helt fel hela tiden!!
Kul att spela CoD igen, har inte spelat det på 4-5 år (?)! Nu sitter jag och funderar på hur vi ska klara av att döda alla zombierna :P Får lösa det i veckan tror jag! haha! Vi spelade även gt5(jag var rätt värdelös eftersom jag helst inte vill bromsa! tror det är ett vinnande koncept egentligen) och nördade Angry Birds ett tag ;)
Blev en riktigt nice dag/kväll! :)

Idag har jag inte gjort mycket alls. Blev att beställa onlinepizza för jag orkade inte laga mat, ser dessutom ut som ett bombnedslag i köket eftersom de håller på att byta golv där. Och för att alla i korridoren är äckliga och inte kan städa efter sig i köket! Satt inne hos nathalie och åt pizza o snackade lite skit. Blev anfallen av Lexie så hon störde mitt Angry Birdsspelande! Men gick ju bra till slut ändå ;) Sen ahr jag legat i sängen och glott lite på tv o lite serier på datorn. En skön dag!

Sammanfattning: En bra helg! :D

Imorgon ska jag börja tentaplugga lite och försöka komma igång med uppsatsen som vi har i nästa delkurs! Och städa mitt rum som jag skulle ha gjort i helgen,och i typ 4 veckor innan helgen med :P

Här är en bild på mamma Bettina (min syster), Filippa (1 vecka gammal idag) och pappa Robin!
snodde bilden från robins blogg: robinpersson84.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0