Juuuuuuuul

Ja lite dåligt med bloggande de senaste dagarna. Men är iaf i Valla hos mamma och pappa sen i måndags. Har blivit en del jobb på Tallheden och så även några timmar imorgon. Får väl ihop 35 timmar iaf så blir bra med lite extrapengar i januari :)

Pratar med Johanna som har läst mitt horoskop. Ser dåligt ut på kärleksfronten, men det har det väl gjort länge iofs så det var väl inget nytt... Såhär stod det:
Julen blir precis som du vill ha den, möjligen blir det lite snålt med romantik men allt annat finns där, värme och gemenskap, skratt och nöjen, lyx och njutning. Nyåret blir sämre! En mycket känslig fråga kommer upp.

Ja det låter ju spännande :P haha inte för att jag tror på horoskop spec mkt men ändå!

Tror nyår kommer bli bra! Blir ett restaurangbesök och sen fest i lokalen där Johanna bor! :) Längtar redan till min Black&White som jag ska äta! helt klart min favoriträtt!!

Har vart duktig och kokat knäck idag efter jobbet och ikväll är det Bingolotto och uppesittarkväll som gäller! Lite av en tradition som vi börjat med! Tycker inte bingolotto är spec kul annars men en gång om året så funkar det! :)

 

En bild på mig, bettan och robin framför granen för några år sen! :P Kanske blir nån liknande i år med lilla Filippa också!
Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0