Maaaat

Ja idag har jag handlat mat för 600 kr! Det måste fan räcka ett tag, haha!
Blev glad nyss när jag såg att det ska vara fint väder på valborg :) Har hela tiden stått att det ska regna både tor och fre när det är 48h här på Kåren men nu så hade det ändrat sig till sol och 15 grader! Perfekt för grillning och fest utomhus som en del av 48h är.

Var på gymmet förut med Johanna och Amanda, sprang på löpbandet och tränade ben! Hoppas på träningsvärk imorgon :P

Har precis duschat så måste göra mig iordning nu innan vi ska på 48h´s nätverkskväll!

Dagens goda gärning: har sytt dit en knapp i Adams (amandas pojkvän) byxor! haha

 

Adam och Amanda på nyår :) Bilden snodde jag från din blogg adam ;)

Kommentarer
Postat av: Adam

Haha, tack för knappen. Byxorna gick sönder av den anledningen som du ser på bilden. Jag har blivit ganska kramgo genom att följa Amandas fina matvanor =)

2010-04-26 @ 23:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0