Bamse

Ligger i sängen med Bamse och myser, Bamse är alltså en hund. Ska snart ut på en promenad men tänkte att jag skulle ta med mig Johanna, hon svarar dock inte. Kanske blev för hårt igår för henne! haha

I tisdags kom Maria hit och joinade mig, stannade tills igår. Blev lite shopping i Marieberg och utgång i fredags på Strömpis. :)

Igår skulle jag ta det lugnt, tänkte bara  ligga i sängen och dega men följde till slut med Johanna till en förfest hos jesper. Jag var dock nykter och gick hem vid 23 eftersom jag är hundvakt och trött, ska inte skylla allt på Bamse ;) Johanna fortsatte att parta vidare :P

Imorgon ska vi på Nätverkskvällen för 48h som är tors-fre. Blir nog roligt. Rom- och ölprovning, tävlingar, företagen som är med och sponsrar kommer vara där, goodiebags mm.

På tisdag ska jag klippa mig! Blir lite kortare än sist, sköööönt! Och så ska jag följa med Nathalie och Rickard till lager 157. Har hört rykten om att det är två Chinos för 150 kr där :P Det är det enda jag får köpa dock. shoppade ju i fredags. :)

Onsdag blir nog lugnt, uppladdning inför valborg :P

Torsdag&fredag = Fest! Kommer nog bli riktig roligt :)

:D

 Bamse :P

 Posar fint :)

 Typ så här hade jag tänkt klippa mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0