Nu är det dags att börja ígen...

Ja jag tänkte börja blogga igen..får se hur länge jag orkar den här gången :P Har dock väldigt mycket fritid nu så jag borde väl ha tid med det i alla fall! Var lite påtryckningar från vissa klassmedlemmar idag ;) Idag har vi pluggat i stort sett hela dagen. Först opponering på PM och sen efter det har jag, Maria, Stina 1 och Stina 2 pluggat lite arbetsrätt! Känns som att vi blev lite klokare i alla fall!

Har nyss lagat mat! Kycklingfilé, ris och sås! MUMS! Blev även en matlåda att ta med till skolan imorgon, duktigt av mig :D

Om Nathalie kan pallra sig hem från stan nån gång så ska vi ta tag i köket i korridoren..det ser ut som ett helvete...igen! Är min städvecka men jag o nathalie har bestämt att vi ska hjälpa varandra! Mycket roligar ett snacka skit medans man städar. Och DET är vi bra på..HAHA

Här pluggas det för fullt!

Tazmanien: Det är ett barnprogram och ett djungelland...Bara så ni vet  ;)

Se ya!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hahah om vi är! xD Men du är ju bra på att förklara också! ;)

2009-10-27 @ 19:56:49
URL: http://nathaliegullmets.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0