AAAAAAAAAAAAAA

Ja igår så var det ännu en pluggdag! Vi pluggade från 9-17! Vi var väldigt duktiga :) Blir ju även en hel del flum i mellan allt det seriösa :P Det märks när vi är trötta om man säger så ;) Hade en föreläsning i ersättningsrätt vilket var helt okej.. Ja sen igår kväll så skulle nathalie slinga mitt hår och jag skulle färga hennes. Jag fick i alla fall slingor i halv håret sen tog färgen slut :P Och nathalies färg tog knappt alls så det blir en fortsättning på färgandet snart! Så fort Nathalie kommer hem med färgerna! Sen blev det förfest innan vi drog vidare till Strömpis där Björn Rosenström var live! Hans låtar är ju grymma :) Blev en bra kväll! Drack inte alls mycket så jag mår toppen idag :D

Har nu städat köket vilket inte avr så fräscht.. Släng flaskor, konserver, sopor och en STOR svart sopsäck full med kartonger och förpackningar! Nu är det fint i alla fall! Ska nu plugga lite straffansvar tänkte jag!

I helgen är det ju halloween också! Jag och Agnes ska vara änglar :) Jag får vara en vit, söt ängel medans hon ska vara en Svart dödsängel :P Vi kommer bli supersnygga med vingar o gloria!

Den här bilden är inte alls tillgjord :P Vi sitter alltid så här nära varandra och pluggar ;) Stina 2, Maria och Stina 1!

 Pluggbordet! Våra bästa vänner lagboken och civilrätt!



Jag innan Strömpis igår!

Min bästa vän ikväll!

Ha en bra dag! I will.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0