Torsdag!

Den här dagen har vart seg...tog ett bra tag innan jag ens tog mig upp ur sängen, skyller på förkylningen :P Har roat mig med att lägga upp en massa bilder på FB från de senaste veckorna här i örebro! Vet att mamma vill se bilder :P

Sen blev det en sväng till Tybble för att handla och hämta ut mina böcker som jag beställt...ooops vi hamnade visst på pizzerian också ;) men nu är det slut med att äta så mycket skit...ska inte sluta helt för det vet jag att jag inte klarar..Jag o Amanda försökte senast i Måndags att sluta äta chips o godis...det funkade tills igår! HAHAHA

På måndag ska jag ta tag i träningen igen som jag skippat den här veckan pga av förkylningshelvetet...trodde aldrig i hela mitt liv jag skulle kunna säga att jag saknade att träna?! Men nu VILL jag faktiskt gå till gymmet...Gymkortet var en bra investering :D

Imorgon ska jag vara hemma och vila mig ännu mer så jag kanske kan gå ut på Lördag:) Blir en Idol kväll i min ensamhet imorgon! Säg till om ni vill joina! :)

Både Amanda och Nathalie dom jävlarna ska åka hem i helgen så jag ska låna Nathalies nycklar så jag kan nörda framför hennes playstation :)

Dagens roligaste: Bobbys mamma i Mammas pojkar! HAHAHA

Här kommer lite pics

 Jag, Nathalie och jennie innan Strömpis!

 Meeeee :)

 Min, nathalies och Agnes fina snögubbe som tyvärr bara fick leva i 40 min innan nån idiot förstörde honom :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0