Torkel i knipa....

Sjukt rolig film :P

Just nu sitter jag och skypar med Amanda...:P hon spelar en massa rolig (dålig) musik för mig ;) Och nu pratar  jag med både nathalie och amanda ;) Väldigt givande samtal.....

Idag har vi försökt att plugga i bibblan..vi vet ju hur det brukar gå..mest en massa skitsnack o skratt hela tiden ;) Stör hela resten av bibblan :P

Imorgon har vi seminarium, ska sitta i bibblan o plugga till det innan.... Sen är vi lediga :) eller ja man behöver ju plugga ändå men ändå skönt att vara ledig tors-sön!

Ska snart iväg på bio med Amanda, Stina 2 och Emma! Det blir att se 2012 :) Hoppas den är bra för den är 2h och 40 min :P Sen i slutet av veckan, förmodligen söndag, blir det att se New Moon! :) Och nästa vecka så kommer syrran+ sambo och hälsar på..då blir det hockey på fredag och Luftslottet som sprängdes på lördag! :D

Har vart duktig och ringt till HP-support för min "nya" skrivare inte vill funka :( Dom ska nu skicka en ny till mig!:) är nöjd med den supporten..hoppas den nya funkar bara :P

ja nu har jag inte så myclet mer att säga för tillfället...jag är i stort sett frisk btw..hostar lite bara :)

slänger in en ful bild :P

 Sjuuuuukt trötta och fulla ;)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åååh jag vill också se New moon!! Har längtat flera dagar nu, trodde den hade premiär ifredags och inte nu på fredag :(

2009-11-18 @ 00:01:16
URL: http://johannaahh.blogg.se/
Postat av: helén

Du får följa med oss på New Moon på söndag!

2009-11-18 @ 09:47:20
URL: http://helenjohansson89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0