Tisdag

Imorse kl. 8.30 kom Amanda hit för att plugga..det slutade med att vi bara skulle kolla på ett desperate avsnitt först..sen somnade vi :P När jag väl vaknade så började jag plugga och en timme senare vaknade även Amanda¨! Hon drog hem för att plugga...! Sen har jag Gjort 1.5 övningstentor och även kollat på bodelning. Ska ta tag i rättsfilosofiboken nu snart...känns ju sådär..den är inte speciellt rolig att läsa!

Var nyss ute på en promenad med nathalie och lexie:P den hunden är störd ;) passar bra ihop med mig o Nathalie med andra ord :P

Har även gjort ett litet schema på vad jag måste gå igenom nu inför tentan! hoppas på att det sak funka bra.

nehepp plugga lite till innan jag ska laga mat och sen plugga lute till!

 Jag o Nathalie storhandlade på Willys inför tentaplugg igår!

 Mitt skrivbord är fullt med papper och böcker..

 Min favoritbok....NOT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0