städ/tvätt/plugg/slö dag

Kan ju börja med att berätta om gårdagen..

Seminarium på förmiddagen...gick bra, var väldigt trött och inte så aktiv kanske menmen. Sen efter det så drog jag, nathalie o Rickard till RUSTA för att shoppa lite julprylar o annat onödigt :P Kom hem med en del städsaker, julsaker o annat smått o gott;) Blev Mc Donalds på det också! MUMS

Egentligen hade vi planerat att gå ut på kvällen...Vi skulle prova Ritz..men vi kände oss inte så pepp så det fick bli bio....Jag, Emma, nathalie o Rickard gick på paranormal activity...rätt dålig film måste jag säga..Den ska tydligen vara läskig men det var de inte...kanske är jag som är okänslig? satt och skrattade i alla fall..

Sen när jag kom hem så bestämde jag och Linn oss för att vi skulle gå ut i alla fall så det vara bara o slänga sig in i duschen o sen ta en taxi till Linn...22.00 började förfesten o den slutade vid 23.00! Effektivt festande kallas det ;) Sen gick vi till Ritz som var grymt! bättre än Strömpis?! jag tror nog att det är det.. En skitrolig kväll blev det! :D kom i säng runt 03.00!

Idag så var det lite segt på morgonen...inte bakis då jag inte drack så mycket igår :) Har storstädat hela mitt rum! tråkigt men skönt när det är gjort...rensa avloppet i duschen är inte så jävla fräscht har jag kommit fram till :P men nu behöver jag inte göra det på ett tag!!  Håller på att tvätta också vilket jag skulle ha gjort för typ 1.5 veckor sen men jag har en förmåga att skjuta upp det..hehe

Ska snart gå iväg och handla med Amanda...det behövs..min kyl är hungrig tror jag:P Han har inte blivit matad på ett tag :P

Sen efter det så ska jag, amanda och Johanna vara duktiga på gymmet :) Mina vader är helt förstörda sen jag o johanna tränade här om dagen :P den maskinen är ju bra i alla fall ;)

Imorgon är det plugg på FM som gäller, en föreläsning.

Sen kommer syrran+ sambo hit någon gång under dagen! :) Hockey på kvällen. Leksand- örebro!

 Söt bild eller hur?! haha jag, syrran och Robin på julafton för 1 eller 2 år sen?!


Kommentarer
Postat av: Bettina

Gud vilken fiiin bild :) 2 år sen va det haha Snygga vi är!

2009-11-26 @ 18:34:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0