Pluggilugg

Ja idag så har det inte hänt så mycket spännande...På Fm så förberedde jag mig för vårat straffrättsseminarium som vi hade idag..Det gick bra! :) Sen efter det så drog jag o Nathalie till Willys där vi handlade mat så att vi klarar oss nu när vi har pluggvecka inför våran tenta på lördag! Vi får väl se hur mycket mat som Nathalie faktiskt kommer "laga"..HAHA har sett henne i köket typ 3 gånger....:P

Har vart på gymmet med Agnes,,vi var sååå duktiga..Hoppas på en ordentlig träningsvärk i benen imorgon! Då är jag nöjd! jag undrar dock om vi gymmar eller pratar killar mest? Kanske går jämt upp :P

Nu har jag i alla fall duschat och gjort en halv "träningstenta" vilket gick ganska bra...kanske inte full pott på mina svar men var väldigt nära de som stod i facit :) Hoppas det går lika bar imorgon...Tänker inte forstätta mer idag..Då kommer jag aldrig upp ur sänge imorgon och då får jag inget plugg gjort alls!

Nu väntar jag på att Nathalie ska uppd sin blogg så jag kan sno lite av hennes bildet från helgen ;)

Se ya....

 Bra minnen!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Men Helen jag kommer att laga hur mycket mat som hellst! AH just det! köket är mitt från och med nu!! HHAHAHA

2009-11-03 @ 01:06:21
URL: http://nathaliegullmets.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0