Plugg o snö

Ja idag så blev det plugg i bibblan mellan 9-18...wihooo vad duktiga vi har vart! :) mina ögon ville helst inte vara öpnna så jag fick kämpa mot dom hela dagen..skulle ha behövt tändstickor för att hålla upp dem...Men snart ska ögon få göra det dom vill göra...blunda! Blir heldagsplugg imorgon också..har workshop inför tentan också..Hoppas verkligen att den ger mkt..!

Sen imorgon kväll ska vi ha Tacopluggkväll! det blir mysigt! :)

Har vart på gymmet en sväng idag också...det gick ganska bra..kände mig lite trötter men armarna fick sig en omgång :P Sen att man blir mobbad av två jurister för att man är rättsvetare när man är där är inte okej! (adam och david) Vi är MINST lika bra som er om inte bättre ;)

Har även gjort en snögubbe idag med Agnes och nathalie..han blev skitläcker! ;) det är dock nån jävel som redan roat sig med att sprida ut honom :( Bild kommer senare förmodligen!

ganska mysigt med snö men tyvärr så kommer det väl bara vara slask imorrn :(

Blir nog en uppdatering imorgon kväll igen...har lite mycket att göra nu fram till lördag..Sen har jag lite mer tid igen  :D

BYEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0