Ny vecka!

Måndag igen...veckorna går alldeles för fort! Känns som att jag nyss flyttade hit och nu är det snart JUL?! Men har sjukt roligt här i alla fall :)

Den här veckan blir det mycket pluggande tror jag..tenta nästa vecka så det är väl bäst man börjar nu! Känns som ett väldigt tungt ämne...EG-rätt!

Ska snart iväg på föreläsning, förhoppningsvis en intressant så jag tar till mgi det han säger! det är i EG-rätt i alla fall..har även en föreläsning i det efter lunch!

Igår kväll var jag hos Amanda och gjorde henne sällskpa när hon tvättade...väldigt skoj :P Hjälpte Agnes att göra biskvier! Väldigt gott :D Jag och Agnes roade oss med att filma Amanda också..tyvärr så har jag lovat amanda att inte lägga upp filmerna...men det skulle vara bra kul ;)

gick hem runt 00.30 tror jag!

nehepp, dags att gå till universitetet..alltså 100 m typ :P om det ens är så mycket, beror på vart jag ska vara ;)

Puss o hej leverpastejjjjjjjj

 
"Gänget" haha förutom Maria som står för fotot :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0