Helgen!

Dåligt med bloggning i helgen men har vart sjukt trött så har struntat i det...men i lördags så hade jag min tenta..vet inte hur det gick riktigt...kändes både bra o dåligt så vi får se om det blir omtenta eller inte! Efter tentan så skulle vi självklart festa! :) Blev förfest inne hos Nathalie först, mkt trevligt folk och en himla massa skratt! jag började känna mig lite halvhängig redan då men fortsatte festa ändå! sen for vi in till stan och Satin där klassen skulle mötas upp! Satin var väl inte det bästa placet jag vart på men helt ok! Vi dansade och hade kul men åkte hem rätt skapligt för jag mådde inte så bra..o det var inte alkoholen!

Vaknade upp på söndag morgon och mådde piss....en blandning mellan sjuk o bakis! Köpte mig en pizza och gick till Amanda o Agnes där vi låg o kollade på Pippi Långstrump hela dagen..det vart en riktigt slappisdag! :D

Ja igår så började vi en ny kurs..EG-rätt..vet inte riktigt vad jag ska säga om det..känns ganska tungt! Vi ska dessutom läsa en till kurs samtidigt..Förhoppningsvis är den lite mer intressant! Börjar med den imorgon.

Igår kväll mådde jag inte spec bra...feber (tror jag) och en jäkla förkylning....Vaknade inatt av att jag inte kunde andas genom näsan! Inte så fresh! Har dock vart duktig och städat idag trots att jag känner mig lite halvt död....

Ikväll så ska jag kristina och Amanda gå på bio :) Det är våran favoritsysselsättning nu för tiden ;) Vi ska se Trubbel i paradiset..den verkar sjuuuukt rolig :) Det är ddet jag kommer orka idag..ska försöka läsa lite EG-rätt också...Men dom kunde väl ha gjort boken liiite roligare!?

jaja så är det!
Här kommer lite blandade bilder från senaste tiden!

 tentaplugg!

pluggapluggaplugga

Linn var pepp ;)

 Nathalie o lexie ligger o myser i soffan :P

 Vi hade en mysig pluggbrunch hemma hos Stina 1 i fredags :) Tack för det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0