Helgen!!!!

I fredags så kom min syster och hennes pojkvän hit! Vi var på hockey på kvällen med deras två kompisar...Örebro-Leksand! Leksand vann (såklart) med 8-5! :) Till och med jag som inte är så insatt i hockey stog o skrek till slut :P Efter hockeyn så blev det att spela När Och Fjärran i min korridor...tjejerna vann (såklart) ;)

Ja just det innan hockeyn så var vi till systemet och Ica maxi för att handla och sen skulle vi till Mc donalds i Mariebrg för att möta upp kompisarna...vi åkte dock lite fel så det slutade med att vi körde på en cykel?väg och ner för en trottoarkant för att komma ut på rätt väg igen...det var en jäkla massa vägar där men ingen somgick tillbaka dit vi kom ifrån..så då får det bli drastiska åtgärder :P Tur att inte polisen såg oss ;)

I lördags så blev det Marieberg för lite shopping...jag ville ha en stor ram men det hittade jag ingen :( Köpte däremot ett par nya stövlar, bruna o fina! ett kap dessutom för jag köpte dom på skopunkten för 160 kr! Blev lite andra småsaker. På kvällen var det dags för att se Luftslottet som sprämgdes! Man blir som alltid lite besviken när man har läst boken..men filmen är bra! :D Hem för ett nytt part När och fjärran,,,killarna vann men det var nog för att vi var så trötta :P började runt 12 på natten!

Söndag blev en slappardag framför Idol....sen lite plugg men svårt att koncentrera mig.

Idag så hade jag föreläsning i antidiskrimineringsrätt! Jag var TRÖTT men det var en bra föreläsning...är dock inte lika lyrisk över filippo som Linn :P Hon tycker han är såååå söt ;) haha nej men han är riktigt bra!

Sen pluggade jag o amanda i bibblan...gick bra fram tills hon började störa mig med en massa dumma ideer :P

Vi bestämde oss för att gå på streetdance idag vilket vi också nyss har gjort...det var jag, amanda, johanna o nathalie! Det var roligt men jag var ju rätt lost ibland alltså..haha

styrkan i början höll jag på att dö av för övrigt...

Tack för lånet av rum i helgen Nathalie!"!!!

NU: MAT OCH PARADIS HOTEL! :D

 Jag o syrran! Lika?

 Syrrans pojkvän Robin är glad över att leksand leder :)

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Öh! först och främst! Du och din syster är väldigt lika :O Och varsågod! vi får ta ett parti "Med andra ord" i helgen :D

2009-12-01 @ 00:52:37
URL: http://nathaliegullmets.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0