Fettoprogram here we come!

Ja jag o nathalie har tittat på The biggest loser..vi funderar på att vara med...vi borde ju bli jäkligt fit av all den träningen tycker jag :D Men Rickard är jävligt skeptisk till våran idé..han säger att man måste vara fet för att vara med?! :P
Idag har det vart introduktion i en ny kurs.. Offentlig rätt med Jan Melander! Känns som att det kan bli en rolig och intressant kurs :)

Jag är fortf förkyld som fan, emn det måste gå över till helgen! Vill ju inte ligga hemma i dega hela helgen!

Nej nu ska jag återgå till Crash...jag o nathalie nördar oss med playstation ;)

Seeeee ya!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag vill också va med i Biggest Loser :P Får ta och hänga på dig och Nathalie på gymmet, har sånn dålig disciplin på mig själv att gå dit :P

2009-11-12 @ 18:08:41
URL: http://johannaahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0