Dålig uppdatering...

Ja men nu ska jag uppdatera vad som hänt denna helg hittills :) I fredags var det ju som sagt Halloweenfest på kåren så jag, Nathalie + vänner drog dit och partade jääärnet! jag nathalie och rickard drog hem och satt o garvade ute i "vardagsrummet" ett tag. åt lite pizza och drog dåliga skämt :P ögonfransar i pizzan är fresh (internt skämt). Vi hade det riktigt roligt en superlyckad kväll..bilder kommer!
 Jag var ängel i fredags!

Igår pluggade jag först en stund med amanda och maria...Vi var ganska duktiga i alla fall :P Amanda var lite hög på några tabletter för hennes knä så hon fnittrade mest hela tiden ;)
Sen satt jag o Nathalie och pratade skit ett bra tag inne hos henne..sen kom vi på att vi ahde lite bråttom för vi skulle på fest med hennes "pojkvän"... Så vi satte oss på bussen och for iväg till väster? tror jag! Där blev det Pizza först och sen förfest hos Rickard! Vi körde lite ölspel där jag o Nathalie bräckte killarna ordentligt ;) Dom var veklingar när det gällde Vattenfall! Sen drog vi vidare till en fest där vi fortsatte innan vi tog taxi ner på stan och in på Strömpis...(börjar bli stammis)! Var ju lite osäkert om vi skulle komma in eftersom det är 25 på lördagar men det gick smärtfritt! där dansade vi järnet och ytterligare en lyckad kväll!

 Feeest!

Idag så blir det plugg med bruudarna och sen ska vi ha mys med bio :D Blir Michael jackson- This is it! Har höga förväntningar på den!

Nästa vecka är det BARA plugg som gäller...möjligtvis kan jag pallra mig iväg till gymmet :P Men det är Tenta på Lördag och om jag inte klarar den kommer jag typ börja gråta :P haha Så pluggpluggplugg blir det! på Lördag blir det nog brakfest med klassen dock :P oavsett hur tentan kändes för svaret får vi inte fören 2 veckor efter i alla fall ;)

Nu är jag hungrig så får bli tidig lunch!

Bye

Kommentarer
Postat av: nathalie

Alltså en sjukt lyckad kväll! oh yeah!! OCH LÖSÖGONFRANSAR = BLÄ! haha

2009-11-01 @ 15:25:32
URL: http://nathaliegullmets.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0