1 månad kvar till Julafton!

Ja idag är det en månad kvar vilket jag och nathalie firade med att baka pepparkakor...de blev otroligt bra med rosa och grön kristyr på :) Ingen av oss är några stora fan av pepparkakor dock så vi frå väl bjuda bort dem..jag vill bara ha typ en i veckan :P Vi brände faktiskt "bara" en plåt :P vi pratade för mycket skit så vi glömde bort dem i ugnen! Vi gjorde några "handgjorda" kreationer...bla en ängel, en djävul, hjärta m namn, snögubbe o paket...o säkert nåt mer!  Tack för lånet av formar Agnes! du får tillbaka dom snart :P

Annars idag så hade jag en föreläsning på förmiddagen..var om riksdag och regering! kändes som att mycket av det var sånt som man lärt sig i skolan tidigare! Det är tur att det alltid är nån som ställer en "dum" fråga så jag har nåt att skratta åt :)

Sen efter baket så var jag till gymmet med Johanna :) Mycket trevligt sällskap! Hoppas det blir ofta :)

Imorgon har jag bestämt mig för att gå upp tidigt för en promenad..hoppas jag har den självdiciplinen :P Försöker få med amanda men hon är skeptisk!!!!!

nehepp kanske ska sova om jag ska komma upp imorrn då :P

 Kön i torsdags när vi skulle vaccinera oss... (obs kön var 3 timmar lång)

 Halvvägs ungefär var vi lika glada :P

 I Lördags natt var det dags för att spana på Edward i New Moon! :D Lika het som alltid ;)

 Min fina pepparkaka till nathalie och rickard!

 Alla pepperkakor färdiga!!

 Min Julgran :)

 Våran oooooootroligt fina snögubbe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0