Uttråkad...

Ja den här dagen hade jag lika gärna kunnat hoppa över..har inte gjort ett skit..tråkigt like hell. Men imorn ska jag i alla fall iväg och rida Libra en sväng..funderar på om jag sak orka ta mig en promenad också..ska ju försöka börja bli lite duktigar på sånt..friskiskort ska införskaffas nästa vecka! :) Jag har ju inget bättre för mig om dagarna så jag kan ju lika gärna försöka träna lite..inför beach 2009! eller inte..

Snart är det dags för teneriffa med Kajsa också..det sak bli skönt:) Även ifall det inte kommer vara supervarmt så är det skönt att komma bort..och det är ju i alla fall så pass så att man kan sola o bada..!

snyggve bild på mig o sara (emil in the background)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0