Jobbat

Ja idag har jag jobbat hela dagen..Först åkte jag till Djulö och jobbade i några timmar där..det var rätt så lungt så inte så ansträngande..sen så bar det av till Mellösa (skogen alltså) för att servera på ett bröllop! Det var riktigt roligt och lite extra pengar säger man inte nej till :)

Fick nån släng av magsjuka i veckan..mamma som smittade mig..men det gick över fort igen så det var ju tur..inte alltför roligt att ha det..Nu mår jag fint igen :D

Imorn blir det jobbet igen...Kl. 11-17. Lagom arbetstid!

I veckan händer det nog inget speciellt tror jag..Ska försöka träffa lite kompisar kanske..Men jobbigt när alla går i skolan juh..men har ju hela kvällarna iofs. En Fika med Emma ska jag vi i alla fall styra upp! Måste ju ta en runda skitsnack och skvaller..haha




St Djulö Herrgård...Där jag jobbar nu!



Gammalt som fasiken är det...Tror det har anor från 1200-talet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0