Helg igen

Ja igår så var jag i stallet på fm och red Libra..Det gick bra men var lite trångt i ridhuset med både hinder och typ 5 hästar..men men det går det med..^^ Sen idag så åkte jag till stallet vid 10 för att följa med Kajsa med att lämna Zickan. (ska säljas). Sen efter det åkte vi tillbaka till stallet för att rida..Jag och Jneny var väldigt seriösa och plockade fram ett hinder med galoppbommar och upphöjda cavaletti "sockerbitar". Både libra och Aron tyckte att det var roligt..Pigga och starka men det var kul! :) Sen så tog vi en liten sväng ut i skogen. Libra skötte sig exemplariskt även fast hon inte vart ute i skogen på länge! Sen släppte vi ut hästarna i hagen och åkte hem..var hemma runt 15.00. Då blev det mat och sen somnade jag framför tvn i 2 timmar. skönt var det!

Imorgon blir det jobb. Börjar inte fören 11.30 så det är skönt!

Förmodligen midsommar på Öland i år igen! KUL! :D med järngänget ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Värsta bästa gänget!

2009-02-05 @ 21:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0