woohoooooooooo

Ja idag har jag vart så himla duktig och bakat en tårta! det belv en skiiiiiitgod Kolatårta..och då menar jag verkligen skitgod! sen efter det så pratade jag med mamma Elin i telefonen vilket var väldigt trevligt..Ska förmodligen dit vecka 9 några dagar. :D Sen så blir det Kläppen v.12 för att träffa en del andra från skolan! Det kommer bli riktigt nice! Var så länge sen jag träffade alla så det ser jag fram emot. Trodde aldrig att jag skulle säga att jag saknar "bönderna" från skolan men det gör jag! Vi har haft så otroligt kul ihop under dom tre åren vi hade på vreta så det går inte ens att beskriva.. Vilken sammanhållning vi hade och alla våra "fester" som kanske andra tycker är lite konstigt men kul hade vi. Vi hade ju mer fester på vardagar än på helger i alla fall..haha Skulle inte tveka en sekund på att gå om alla tre åren med samma människor ( - några) haha. 

Men det är väl kanske dags att plugga vidare och skaffa sig ett liv..eller vad säger du Elin?!

Teneriffa here we come! 3 Dagar kvar sen bär det av :) Jag och Kajsa på semester, det kommer bli succé.

Imorgon hade jag tänkt motionera lite,..vi får väl se hur det blir med det..jag ska inte lova något som jag inte kan hålla..haha Sen måste jag oc Kajan ta ett ordentligt snack..Lite reseplanering ;) Fredag så har jag Libra..det enda inplanerade än så länge..får väl se om det blir nåt kul på kvällen! Lördag packa och fixa lite, åker till arlanda nån gång på lördag natt..flyget går 06.45 söndag morg

So long

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vill ha din tårta. finns det kvar ? :D

2009-02-12 @ 08:23:38
URL: http://helgstranmathilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0