Varför snöar det igen för?

Jaha nu på morgonen har jag gjort en telefonintervju med nån på fritidsresor. Jag har sökt till reseguide och skulle därför göra en intervju..Självklart så skulle den  vara till viss del på engelska vilket jag inte var beredd på..haha Har inga förhoppningar om att gå vidare till intervjudagen i sthlm i alla fall..haha Varför ska intervju människor vara så läskiga för?  Dom frågorna som var på svenska gick ju bra ^^ Vad betyder ordet ansvar för dig? Vad betyder ordet lojalitet för dig? och på engelska ville hon att jag skulle beskriva ett exempel på dålig service och ett på bra service..och några frågor till..

Måste pallra mig ut till stallet snart också..är väl träning i ridhuset idag så tänkte försöka hinna rida innan den börjar..men jag har ingen aning om när den börjar så det kan ju vara bra att åka ut snart..haha Annars händer det inte mkt..ska väl umgås med kajsa nån dag i helgen..och så ska jag jobba på söndag..

Nästa söndag bär det av till teneriffa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0