TT = Tråkig Torsdag

Ja det har inte hänt så mycket spännande idag inte..har faktiskt motionerat i alla fall som jag sa igår att jag skulle! Känner mig lite duktig i alla fall..haha Sen har jag inte gjort mycket..vart till affärn åt mamma.

Kajsabajsa ska skaffa sig en tatuering..det betyder ju alltså att jag också måste göra det snart..Har ju funderat länge men jag vill verkligen ha en tatuering som jag trivs med resten av livet..Kanske blir till hösten eller nåt..vi får väl se..Mamma tycker ju att det är otroligt fult så hon kanske lyckas övertala mig att inte göra en.. Nej men nån gång blir det nog en ia lla fall..När man tittat på miami Ink så gör dom ju massor av fina men frågan är om de blir lika fina om man gör dom hos en tatuerare i Sverige?!

Imorgon blir det stallet och sen förmodligen en lugn kväll...får se vad det blir.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0