Lördag

Typ världens tråkigaste dag.,..pissväder och jag har inte gjort ett skit. Har legat hemma och tittat på tv..Det enda jag gjort utanför huset är att åka in till stan för att lämna tillbaka en film...men men..ska väl glo på melodifestivalen snart..vet dock inte varför för jag tycker inte ens det är bra men har inget bättre för mig. Pratade en stund med elin förut..det var trevligt. Vi har nog rätt tråkiga liv båda två för tillfället..haha Men förhoppningsvis blir det lite roligare framöver..ska försöka träffa henne och Bonnagänget när jag kommit hem från teneriffa. och förhoppningsvis så blir det mer i sommar!

Teneriffa 15/2-22/2
Det ska bli skoj..Skönt att komma bort från det här pissvädret. och dessutom så fyller Kajsa år när vi är där så då får vi hitta på något extra kul! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0