Hemma igen!

Kom hem från Teneriffa i söndags natt..inte så kul att komma hem till en massa snö men jag överlever väl det med..^^ Vi har haft det bra i alla fall! Bilder kommer senare.

Idag har jag vart i stallet och ridit Libra. Först gick jag in i ridhuset men efetrsom det var snöras från atket så gick det ju inte så bra..hon typ skenade genom hela ridhuset..haha så det var bara till att gå igen..då red jag ut i stället..eller ja vi racade mest runt på ett fält..skoj var det i alla fall! tror jag Libra också tyckte..haha men hon skötte sig bra..blev bara en bockning i galoppen!

På fredags åker jag till elin. :D det blir trevligt! Vi åker nog upp till Gävle en sväng då och hälsar på  min syrra också..Måste ju passa på när jag ändå är i krokarna.

Annars så planeras det för fullt med kryssning och Kläppen..Det ska bli skoj...speciellt om vi blir många som åker på kryssningen! Vi blir förmodligen runt 20 st! 1/4-2/4 på Galaxy.

Till kläppen verkar det som att det blir jag, elin och en massa killar..haha men det överlever vi nog ;) Det är ju typ så det har vart på vreta så..haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0