Alla <3 Dag

Idag är det dags att packa för resan..vi åker till Arlanda vid 02.00 inatt.. Jobbigt! Men men...jag är typ sämst på att packa..synd att man inte får ha hur mkt packning man vill för då skulle det inte vara ngt problem men nu måste jag ju bestämma vad jag ska ha på mig innan jag kommer dit..det är jobbigt. Men Kajsa kommer hit senare idag..och då har ju hon redan packat så då kan jag bara härma henne..^^ Vi får väl fira alla <3 dag tillsammans.. hon firade ju med sin boyfriend igår..


Jag och Kajsa i kärlekstunneln! haha sommaren 07?!

Pratade med Elin nu..John håller på att styr upp en kryssning i April. Det låter ju skoj..för en gång skull är det ngt som händer i mitt liv..haha

15/2 -22/2 Teneriffa med Kajsa
27/2 -1/3 Åker till Elin
(19/3-22/3) Åker till Kläppen
April (Kryssning)
13/6 kajsa och mathilda tar studenten!
18/6- 21/6 Förhoppningsvis Midsommar på Öland

Sen blir det jobbajobbajobba


Kommentarer
Postat av: SaraL

Ursäkta tror minsann att fröken glömde att lindberg fyller år den 3 april!!! :P

2009-03-03 @ 14:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0