the day before....

Ja imorgon är det julafton...förväntningarna på topp?! haha nej det är ju inte riktigt som när man var liten kanske..:P

  • Julgranen är ful
  • katterna är feta innan jul
  • Hur kommer de se ut efter jul?
  • Hur kommer jag se ut efter jul?
  • rullar fram kanske
  • Ett + är att jag klarade EG-rättstentan! :D
  • Ett - är att jag var 0,5 p ifrån VG
  • iofs spelar det inte så stor roll
  • men känns ändå liiite surt så där
  • nu kan jag koncentrera mig på Offentligrätten i alla fall
  • Har för övrigt byggt mitt första pepparkakshus
  • det är fint
  • på långt håll i alla fall
  • nu ska jag göra nåt
  • vad vet jag ej
  • kanske en promenad
  • se om Valla har förändrats nåt sen jag var här sist
  • tveksamt
  • ikväll är det uppsittarkväll
  • Bingolotto is the shit
  • BYE
  • PS. Jag ska vinna MASSA pengar ikväll

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0