Söööndag, Imorrn åker jag hem :)

Okej tror jag tar gårdagen i punktform..annars blir det så mycket att skriva :P

  • Gårdagen var rolig
  • Den började med lite träning, 40 min crosstrainer och lite ben.
  • Sen göra mig iordning för att åka in till stan med Johanna
  • Vi åt god mat på nåt tacosbuffeplace
  • Sen gick vi till Jocke för lite förfest
  • Det var Jag, jocke, johanna och fredrik
  • vid 20 gick vi till högströmska gården
  • Träffade alla klassisar
  • lekte lekar, mitt lag var dåligt, skyller på laget, jag var inte dålig
  • Vi dansade och drack, dansade och drack...typ
  • En lyckad fest var det
  • Tack Hevi, Maria och Linn som fixade den!
  • Vi hade julklappsbyte, jag fick ett byggapepparkakshusset!
  • Det måste jag göra hemma hos mamma o pappa, vill ju inte ha det skräpandes här
  • Sen var det dags för efterfest
  • Vi var ett par stycken
  • när vi kom fram var vi bara 4 kvar
  • vi satt o snackade goja o drack lite till
  • Sen skulle vi sova
  • tre i samma säng är ingen bra idé
  • jag gick hem vid 7
  • Det var typ snöstorm
  • såg ut som ett snömonster när jag kom innanför dörren
  • Kanske skulle tagit taxi?
  • Då hade jag sluppit vara rädd för att bli våldtagen av de TVÅ personer jag mötte
  • Men jag ser det som en morgonpromenad, alltså har jag gjort dagens motion, BRA!
  • Det var dessutom inte så kallt ute..typ nån - bara!
  • Ett STORT - är att jag har skavsår av mina paljettleggings
  • Vem fan gör dom så osköna på insidan?????
  • Sen gick jag och la mig
  • Älskar min säng
  • Vaknade 13.40
  • blev chockad över att klockan var så mycket
  • Jag som har så mycket att göra idag
  • städa
  • packa
  • tvätta
  • plugga
  • Hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0