Snart helg :)

Imorrn är det fredag och då har vi en föreläsning i kommunalrätt och sen efter det så är det helg och klassen har julfest på Lördag :D Kommer bli grymt! Sen på söndag blir det bakis/städdag och på måndag är det seminarium i förvaltningsrätt! Seeeeeeeeeeen så är jag ledig fram tills 4 Jan! wihooo..okej lediga är vi faktiskt inte..är väl tänkt att man ska plugga men ändå skönt!

Idag har jag inte gjort mycket..vi hade föreläsning i förvaltningsrätt vilket var ganska underhållande :P Beror inte på ämnet utan föreläsaren..haha det är väl ingen som sagt att du ska ingå avtal med puckon???? HAHA okej ni kanske inte förstår hur rolig hon var genom det där men skir samma :P

Var sedan en sväng på gymmet och stod på crosstrainern i 30 min :) Det var skööönt! Blev ingen styrka idag utan det tar jag tag i imorgon igen :) Jag har vart duktig och tränat i stort sett varje dag nu! hoppas det håller i sig...Tur att vi har en crosstrainer hemma så jag kan träna nu under julen också!

nu är det dags för "En introduktion till förvaltningsrätten" Kul?


 Libra 006! Saknar att rida...:(

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tur du kommer hem och "tramapar".den rostar väl ihop i hörnet där den står annars.....

Kramen

2009-12-17 @ 19:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0