Mysteriet på Greveholm <3

Har precis titta färdigt på alla avsnitt...det är ju SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ bra! Varför gör de inte sånna julkalendrar nu för? vad är det för puckon som gör julkalendern nu?????

Ska börja titta på Sunes jul nu också..de enda två som vart bra! :)

Idag har jag , stina o amanda suttit i skolan o pluggat i några timmar...fick väl en del statsrätt gjort i alla fall :) Bar det! Imorgon ska jag och Amanda vara i bibblan 8.30 för att titta på Luciatåget :) om vi kommer upp vill säga :P

Sen blir det plugg och föreläsning vid 13 tror jag! sen är det HELG! blir nog en lugn helg tror jag :) Skönt!

Nu måste jag hoppa in i duschen! Byeeeeeeeeeeeee



Kommentarer
Postat av: David B

Pelle Svanslös var rätt kul den också ;D

2009-12-13 @ 00:52:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0