Lördag

Känns som att det här är första helgen som jag inte ska göra nånting på väldigt länge...SKÖNT! Igår hade vi en föreläsning på em och efter det så var jag och Johanna ute på en långpromenad! Sen på kvällen blev det idolfinalen hos Johanna med amanda och jocke också! Vi satt o hejjjade på Erik och han vann såklart :) Men hans flickvän var ju inte lite pinsam uppe på scenen sen när han vunnit...står kvar o dansar när han sjunger vinnarlåten?! PINSAMT!

Sov länge idag! Skönt, men måste sluta med det...har väldigt svårt för att gå upp tidigt på morgonen nu! Ska snart iväg och träna lite :) Har äntligen blivit frisk igen....nästan i alla fall..men ska ta det lungt! Sen ikväll blir det att ligga i sängen o glo på film..har för mig att det skulle vara någon bar ikväll?!

Imorgon blir det också lungt! Vi ska ha tredjeadventsfika hos Amanda tror jag men förutom det händer inte mycket! träna lite kanske!

Sen är det bara en vecka kvar tills det är dags för hemfärd till K-holm..... Mamma kommer och hämtar mig den 21a dec! :) Sen blir jag hemma till juldagen då jag åker till Maria i södertälje o festar :) hem på annandagen igen för att åka till släkten på julmiddag! Sen blir jag hemma ett par dagar till innan jag åker tillbaka hit till Örebro för att fira nyår! :D

Nej nu ska jag byta om till träningen!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0