En bra dag!

Den har bestått av Plugg, träning och julkonsert :)

Jag och Johanna var duktiga och pluggade först i bibblan inför vårat seminarium imorgon. Efter det så gick vi till gymmet för att plåga våra ben lite...återstår att se om vi kan gå imorrn..Kan vi det så får vi träna hårdare :P

Lite senare gick vi in till stan för att möta upp lite andra klassisar :) hevi, linn, stina o stina :) Julkonsert i St Nicolai kyrkan på stortorget! Måste ju gå på sånt när man är kompis med två musiknördar :P det var väldigt fint men liiite långtråkigt och liiite för hårda stolar :P Men en trevlig kväll :)

Efter det så gick jag, stina o johanna hem igen med ett stop på willys :) jag var tvungen att köpa rostad majs :P Lite nyttigare än alla chips jag brukar äta...men har ju ett litet beroenda av att ha nåt att äta på kvällen så det får bli majs helt enkelt :P

Imorgon blir det först promenad i snön :) wihooo det har snöat o ska komma mer imorrn! Sen lite plugg innan seminariumet och efter seminariumet ska jag o johanna ta oss an överkroppen på gymmet! Vi är duktiga :D

Måste ju kompensera för alla alkohol som kommer intas på julklassfesten på lördag :P Det kommer bli grymt ;) och stina du vet hur vi ska ta oss därifrån ;)

Snart är det dags för hemfärd mot K-town! På måndag kommer mamsen hit o hämtar mig! SNÄLLT :)

Nehepp nu slänger jag in lite bilder :) alla är inte från dagen menmen!

 
En oootroligt snygg bild på mig o rickard (nathalies pojkvän) :P från förra lördagen!

 

Lexie är fullt normal :P



St Nicolai kyrkan :) Fin!



De två musiknördarna ;) Linn och Stina!



Vi som inte är lika musiknördiga fick sitta på raden bakom :P  Johanna, jag och hevi! Snyggt jag har halsduken btw ^^

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Haha lexie ser väldigt läskig ut xD Haha jag tror jag följer med till gymmet imorgon btw :)

2009-12-15 @ 02:19:43
URL: http://nathaliegullmets.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0