Dåligt med uppdatering...

Ja det har inte blivit så mkt och jag ska inte skylla på att jag inte haft någon tid för SÅÅÅÅ upptagen är jag inte :P Julen är över nu...Fick det jag önskade mig i julklapp. Ett svart överkast, lila kuddar, lila badlakan, lila påslakanset...ja mitt rum blir mer och mer lila :P Fick Dan Browns senaste bok också..håller på att plöjer den nu! Verkar vara lika bra som de andra!! :D Fick lite andra småsaker med. På juldagen var det fest i S-tälje vilket slutade med att jag inte fick nån sömn alls. Annandagen åkte vi till Pappas bror för lite släktjulmiddag! det var treeevligt...Träffar dom ju inte så ofta.

igår var jag o mami och såg Avatar 3D på bio! Den var bra men jag var lite besviken på 3D effekterna...hade förväntat mig mer! Gick väl kanske dit med för höga förväntningar?! sen när vi skulle hem så började först batterilampan blinka, jag ringer och väcker pappa för att fråga vad vi ska göra, KÖR fick jag till svar. så vi fortsatte. Stängde av allt som drar batteri... till sist började fler och fler saker i bilen dö...och sen börjar bilen hoppa fram :P det är ju inte såå kul att bilen håller på att dör när vi är på en 2&1 väg och vi är på väg in där det är 1 fil....men som tur var så han vi komma till en avfart. Det var bara för pappa att komma och bogsera hem oss :P Jag höll typ på att frysa ihjäl!!! Tur att det var nära hem så pappa kom fort! Så kan det gå! tur att pappa är duktig med bilar så den funkar snart igen :P

Har tyvärr inte tagit några kort över huvud taget men på Nyår ska jag försöka med det! Måste skärpa mig med det!!!!! Det kommer bli en gryyyyyyyyyym fest på Torsdag! men nu ska jag inte ha för höga förväntningar, det brukar aldrig bli bra...Eller jo det kommer bli TOKBRA! Kan det bli något annat när det är jag, nathalie o rickard som fixar?! :P Jag känner dock typ inga som ska komma på festen, har träffat några innan! Men det brukar nästan vara då det är som roligast! :D

Nej nu är jag HUNGRIG! Börjar lukta fläskfilé och potatisgratäng! MUMS

Imorgon: ÖREBROOOOOOOOOOOO

 Rickard, Domme, Nathalie, Jag och Petter! Bilden är tagen från Linda!! fest hemma hos henne vid halloween!!

Chiaoooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0