blääääääääääää

har blivit förkyld igen :(

Jag klarade tentan som jag gjorde för typ en månad sen..det var verkligen en lättnad! Gjorde ju som sagt en annan tenta i EG-rätt i torsdags..hoppas den också gick bra!

Och från och med imorgon har jag mitt vanliga nummer igen! 0708526265

I fredags så kom elin hit för att spendera helgen med mig :) Blev idoltittande och tacos i fredags och i lördags så blev det en sväng på stan och sen middag med mamma och pappa på Hellas! Det var vääääldigt gott :) Sen på kvällen så blev det partajj, förfest hos jocke med lite folk och blev det Frimis...i efterhand så skulle vi kanske ha gått till strömpis då det tydligen var massa folk där o skitkul men det hjälper ju inte att veta det nu :P Blev en helt okej kväll ändå som avslutades på Mc Donalds :D

I söndags vaknade jag upp och var dyngförskyld IGEN..så nu slöar jag mest för att bli frisk så fort som möjligt...

Ska även börja plugga ordentligt på Offentlig rätten nu! Tentan är inte fören i januari men det skulle vara skönt om man kunde komma dit o känna att man faktiskt kan det mesta!!!

Nu ska jag slöa lite till...o kanske plugga lite :P

se ya'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0