Torsdag

Idag är en otroligt tråkig dag.. sov till typ 12 och se har jag typ tvättat och städat lite..pratat med mamma en sväng i telefonen också..hon hade hittat ett jobb jag kan söka :) Imorgon ska jag träna in på mammas jobb också..så kan väl förhoppningsvis få lite jobb där sen. Sen är jag ju inbokad på himlinge typ varje helg nu..Är snart dax för julborden..då blir det till att stressa som förra året..då sprang vi runt som yra höns allihopa..men gästerna var ju nöjda i alla fall..det är det som är huvudsaken. :)

Nästa helg bär det av till Ullared med mamma, syrran + många fler..ska åka en bussresa ner dit..så det blir väl till o slåss med en massa galna tanter för att få tag på nåt...det är ju dessutom en lördag vi ska dit = mycket folk.. Är ju dock inte så rik men det löser sig alltid.. lite pengar har jag ju men problemet är att det kan ju vara bra om jag har några pengar kvar när jag kommer hem..haha

nehepp nu ska jag glo lite på tv..och sen ska jag laga köttfärssås och spaghetti! såååå gott!

check it out - rudolfsson.blogg.se


Kommentarer
Postat av: Linda

DU BLOGGAR DÅLIGT HELÉN!

2008-11-10 @ 00:00:29
URL: http://withoutlimits.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0